czwartek, 16 kwietnia 2015

Hej !!!
Witajcie na moim nowym blogu-"W moim świecie - Aná". Początkowo blog ten miał się nazywać "En mi mundo - Aná" , ale przyjaciółka podpowiedziała mi, że polska wersja brzmi lepiej :) . Z góry przepraszam jeśli znajdziecie jakieś błędny ortograficzne lub interpunkcyjne - nigdy nie byłam najlepsza w pisaniu dyktand i tego typu rzeczy.
No więc na początek może powiem coś o sobie ;)
Moim imieniem a raczej jego hiszpańską wersją jest Aná - chyba nie trudno się domyślić jak brzmi ono po polsku :p
Mam 15 lat ( jak ten czas szybko mija...)
Uwielbiam śpiewać, robię to prawie cały czas. Mam gitarę , ale określenie że umiem na niej grać jest mocno przesadzone :p . Jedyne co umiem z nią zrobić to trzymać i uderzać w struny bez sensu, ale na wakacjach mam zamiar tak na poważnie uczyć się grać ale z internetem bo zarówno ja jak i moi rodzice uważamy , że stratą pieniędzy jest wydawanie ich na nauczyciela.
A czego nie umiem robić... bardzo wielu rzeczy, jest ich tyle że nie będę ich tu wypisywać.
Uwielbiam Harrego Pottera, Percy'ego Jacksona oraz jestem wielką fanką One Direction <3

Narazie to tyle, do zobaczenia!!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz